piątek, 9 listopada 2012

Klepanka :D

Wybaczcie musiałam zostałam nominowana przez Ushio, więc czytajcie :D
1. Ulubiony zespół?
Nico Touches The Walls
2. Ulubione anime?
haha, głupie, oczywiście, że Naruciak
3. Co byś zjadł/a? xD
Ramen! Dattebayo! :P
4. Laptop czy komputer?
Laptop
5. Książka czy film?
Książka
6. Komedia czy dramat? (gatunek np. anime, książki etc.)
Wszystko ( tylko nie głupie romansidła :P )
7. Masz: brata czy siostrę?
Braci
8. Czytanie czy pisanie? (np. blogów: wolisz je pisać czy czytać?)
I to i to :D
9. GG czy Skype?
GG
10. Ulubiona para z "Naruto"?
Kakashi i Sakura :D ( dlatego piszę blog )
11. Twój 'mąż'? (wiecie, bish z anime/mangi) xD
Hatake Kakashi :D 

Moi nominowani : ( haha cierpcie :D)

Flower of hope ♥
Unnoticed - chan
Valhalla
Masumii
Ada De
Risa- chan

Moje pytanka : :D
1. Anime czy manga
2. Jaka ulubiona manga, anime?
3 Ulubiona postać z Naruto
4. Ulubiona postać z mangi, anime ( jakiej chcecie)
5 Ulubiony zespół
6. Ulubiona piosenka
7. Najseksowniejszy ninja :D
8. Ulubiona potrawa
9. Najlepszy cytat

5 komentarzy:

  1. Ohoho niee.. Nie ma mowy xD Już nawet napisałam w "kilka faktów o autorce", że ja się w klepanki nie bawię. Nienawidzę tego. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry.
    Chciałam cię powiadomić, że zostałaś prze zemnie klepnięta :D
    Zapraszam do odpowiedzi na pytania.
    http://risa-chan-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gomen, ale nie da rady ;P *tupie nogami* nienawidzę tego -.-"

    OdpowiedzUsuń
  4. sorki wszystkich, no ale jak mus to mus :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu ja? No, ale nich będzie :
    1. Anime czy manga
    Anime.
    2. Jaka ulubiona manga, anime?
    Manga - Doubt
    Anime - Another
    3 Ulubiona postać z Naruto
    Hym... po długim namyśle to Suigetsu.
    4. Ulubiona postać z mangi, anime ( jakiej chcecie)
    Eiji ( manga Doubt)
    Ryouta ( Kuroko no basuke. )
    5 Ulubiony zespół
    Exist Trace
    6. Ulubiona piosenka
    Nie mam ulubionej.
    7. Najseksowniejszy ninja :D
    Suigetsu ^ ^
    8. Ulubiona potrawa
    Spaghetti.
    9. Najlepszy cytat
    " Coś co raz stracone, nigdy nie wróci" - Ciel, Kuroshitsuji.

    OdpowiedzUsuń