sobota, 29 grudnia 2012

Liebster Award

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Pytania zadane przez : Risa-chan
1. Ulubiony kolor?
Niebieski chyba :P
2. Czego najbardziej nie lubisz?

Warzyw, a u ludzi to samolubstwa
3. ulubiony gatunek muzyki?

Nie mam słucham co mi sie akurat spodoba
4. Znienawidzony przedmiot w szkole?

Fizyka, dzięki Bogu już go nie  mam  :D
5. Masz jakieś miejsce gdzie przebywasz, gdy ci smutno.

Tak
6. Jak tak, to jakie? ( do 5)

W Poznaniu stary stadion Lecha Poznań na Dębcu w domu w Szczecinie mój balkon, lub plac zabaw naprzeciw mnie, tam nikt nie chodzi bo jest niebezpieczny dla dzieci ( zniszczony :P )
7. Ulubiona postać z anime?

Kakashi Hatake
8. Umiesz rysować?

Nie, ale chciałabym
9. Do jakiego anime, byś się przeniosła?

Naruto
10. Ulubiona książka?

Trochę banalne i wgl i pewnie sie śmiać będziecie, ale chyba Ania z Zielonego Wzgórza :P
11. Twoje marzenie.

Zostanie pierwszą kobietą w Polsce która będzie komentowała piłkę nożną na żywo w TV :P

Pytania zadane przez Kakashii711
1. Od jakiego czasu oglądasz anime?
Jeju od piątej klasy podstawówki czyli gdzieś 6 lat :P
2. Lubisz Biebera? :D
NIE!
3. Gdzie mieszkasz?
Szczecin Polska Piotrusia Pana :P
4. Ulubione anime?
Naruto
5. Chciałbyś/ałabyś żyć w świecie jakiegoś anime?
Tak
6. Jeśli tak, to jakiego? ( pytanie odnosi się do pytania 5. )
Naruto
7. Ulubiona postać z anime/mangi?
Kakashi Hatake
8. Co cię skłoniło do pisania bloga właśnie o takiej tematyce?
Koleżanka
9. Ulubiona manga?
Naruto
10. Co wolisz: hentai, yaoi, yuri czy nic z tego?
Yaoi :P
11. Ulubiony paring ( obojętnie jakie anime/manga )?
Kakashi i Sakura,  w końcu prowadzę o nich blog :D Chociaż nie przepadam za Sakurą, ale jako paring są słodcy :P
Pytania od Unnoticed - chan:
1. Wolisz czytać mangi, czy oglądać anime?
Zależy, ale raczej Mangę 
2. Jakie anime ostatnio oglądałaś/eś?
Ah, nie wliczając Naruto, przypominałam sobie stare dobre czasy Shaman Kinga :P
3. Jaką mangę ostatnio czytałaś/eś?
Naruto, haha NaruxHina
4. Czytasz najnowsze chaptery 'Naruto', które pojawiają się w sieci?
Si ! :D
5. Wolisz mangę, czy anime 'Naruto'? Dlaczego?
Chyba Mangę lepiej jest przedstawiona, tak sądzę 
6. Jak zaczęła się Twoja przygoda z m&a?
Oglądałam z bratem Dragonballa :D
7. Czy któryś z Twoich przyjaciół również jest Otaku?
O tak ! :) I dzięki Bogu ! :D
8. Dlaczego czytasz fanfiction m&a?
Bo lubię :P Serio nie wiem :)
9. Jadłaś/eś jakieś japońskie danie, które znasz z m&a?
RAMEN!
10. Byłaś/eś kiedyś na konwencie?
Niestety nie :(
11. Jakie masz plany na Sylwestra?
NIE :(
NOMINOWANI :
Enma Kirei 
http://pomiziajmysie.blogspot.com/
http://kakashi-naruto-razem-na-zawsze.blogspot.com/
http://zupelnie-nowy-rozdzial.blogspot.com
http://rodzina-namikaze.blogspot.com
 http://itasaku-akatsuki-love-konoha.blog.onet.pl/
http://namikaze-namito.blogspot.com
To są narazie wszystki które czytam na bieżąco, dlatego przepraszam jak kogoś ominęłam :*
Moje pytania ( GOSH ! )
1. Twoje hobby?
2. Ulubiona manga/ anime?
3. Ulubiony Bohater?
4. Do jakiego świata byś sie przeniosła gdybyś mogła
5. Czy masz jakąś swoją szczęśliwą rzecz?
6. Czego nienawidzisz w ludziach?
7. Masz jakieś zasady którymi kierujesz sie w życiu?
8. Co jest dla ciebie w życiu najważniejsze?
9. Masz jakieś swoje powiedzonko, np Dattebayo!
10. Co chcesz robić w przyszłości?
11. Dlaczego czytasz mojego bloga :P

 
  

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za bardzo miły komentarz na moim blogu :) Obiecuję, że powiadomię o następnej notce. Napisałaś, że chciałabyś poprawić wygląd bloga. Bardzo chętnie Ci pomogę, ale chciałabym abyś dała mi jakieś wskazówki. Kto ma być na zdjęciu? Kakashi? Ktoś inny? Daj mi znać :)
    Pozdrowienia od Minato :D

    mrok-nocy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy, nie korzystam z gg ;/ Co do szablonu, mam już parę fotek Kakasia na oku, także mogę obiecać, że postaram się coś wykonać. Jeśli będziesz miała jakieś dodatkowe uwagi czy coś, pisz u mnie na blogu :)

      Usuń
  2. Szablon z graficznego punktu widzenia jest gotowy. Teraz tylko zostało mi go dopieścić na blogu próbnym, który pewnie założę jutro. Bardzo bym prosiła, abyś zarzuciła adresem e-mail, na który będę mogła podesłać plik :)
    P.S. Miło by było, gdybyś usunęła obrazkową weryfikację, która jest dość irytująca ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka informacji :)
    Szablon podrzucę, jak wrócę do domu. Internet z którego korzystam dziala mi na nerwy, dlatego też musisz być cierpliwa. Wszystkie wskazówki, informacje napisze w mailu, a w razie problemów postaram się pomóc.
    I na koniec na mrok-nocy.blogspot.com pojawiła się kolejna notka. Minato zaprasza do czytania. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę późno(szczerze to pewnie tego nie przeczytasz xd)ale ją też zaczynałam od dragon balla z bratem :D
    To moje ulubione anime (oczywiście tuż obok naruto!)
    A czy ty nadal pałasz sympatią do db ? :o

    Nie mam konta ale będę się podpisywać bo lubie xD

    Erka :D

    OdpowiedzUsuń